18 februari

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 21:41:08 | I kategori: Allmänt


I brist på rubrik får det bli dagens datum.

Idag har vi haft en bra dag! Vaknade av tredje världskrig här hemma, alla utan storW härjade/skrek/lekte. T har sovit bredvid mig inatt men ändå märkte jag inte att hon klev upp imorse, men jag sover som en björn. Varken jag eller barnen hör alarmet på morgnarna även fast jag ställer 6 st larm, ha ha ha 😊.

Ja men till saken. Vi har varit på drakborgen med Jennifer och kian. Jag är så glad över att jag och Jennifer börjat umgås, hon är en helt fantastisk människa! Barnen härjade och vi hann väl prata lite granna, barnen sprang gärna åt varsitt håll men så blir det ju där.;)

-

William stackarn som precis blivit frisk har åkt på feber igen, känns jätte bra! Förstår inte men det är nog inte meningen att jag ska gå i skolan, de känns så iallafall! Men det är bra mycket enklare att ta med W på skolan än T. Vi får helt enkelt se hur det utvecklas. Kanske bara är något tillfälligt, kan iallafall hoppas!:)

Soooooo looong! ❤
(slänger in lite bilder från borgen imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0