ärenden

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 10:39:56 | I kategori: Allmänt


Idag är det fulla muggar för min del. Egentligen skulle jag haft möte med min mentor idag 8.30 men hon var sjuk så det vart framflyttat.

Nu är jag hemma och har gjort mig lite fin, ska ner på station och göra pass.;) Sen är det tandläkaren och kl 15 ska William ta bort sitt gips! Egentligen hade vi tid igår men det glömde såklart yrpannan. Som tur var hade de en tid idag och det passa perfekt för imorgon åker vi på en minitripp. Eller mini och mini, vi ska ju till ett annat land. ha ha! Det blir jag och Alexandra plus William och Jonte. Vi åker imorgonbitti och är hemma igen fredag em. Det ska bli såå skönt att komma iväg. Barnen vet ingenting och det ska vara en överraskning. De vet att vi ska åka långt men inte vart. Ska bli så roligt att se deras miner när de står där framför den stoooora båten.:)

Så nu ska jag ta mig ner på stan och få det gjort. Sen ikväll måste det packas, till både mig o W och Thelise som ska vara hos mommen och Angelica när vi är borta. Så hon är i tryggt förvar så jag kan slappna av.:)


Solen lyser och jag med den, ha ha. Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: ullis

Skulle inte du ta med dig barnen å komma på torsdag eller har vi missuppfattat det?? Kram

2012-02-28 @ 21:49:57
Postat av: Evelina

Jag har skrivit sms till Janne. Det hade helt flugit ur mitt huvud när jag pratade med han stressad och virrig. Väntar på svar om en annan dag från han men det här ska vi väl ta på tele, inte bloggen.:) kram

2012-02-29 @ 07:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0