att gråta med ett leende

Publicerat: 2012-02-20 Kl: 13:33:58 | I kategori: Allmänt


Sitter just nu på skolan och ser en film som jag missade på etik lektionen då jag hade tid hos tandläkaren. Som ovan rubriken "Att gråta med ett leende", trodde den skulle vara seg och en typisk skol-film men det är otroligt bra. En helt underbar film må jag säga. En förlamad man kämpar för sin rätt att bestämma över sitt eget liv som han vill avsluta medans hans familj vill att han ska fortsätta leva. Till han kommer Julia, en advokat som skall hjälpa honom. Hon bli själv förlamad och sitter i rullstol. Tillsammans bestämmer de att ta sina liv efter att deras bok publicerats. Den är helt klart värd att se! Ska se klart de sista 20 minuterna nu sen göra en resumé. Det ser ganska roligt ut när jag sitter här i datasalen bland massa andra lever och bölar, ha ha ha men det bjuder jag på!

Ikväll ska jag på vip kväll på pirumparum som Anna O bjudit med mig på!:) Ska bli jätte roligt. Det blir jag och tösen som går, så får W vara hemma med de andra.:)

Ha en fin dag!


bild lånad från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0