Igår kväll ringde en läkare, idag har fyra...

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 18:55:50 | I kategori: Allmänt


img_9745 (MMS)

Igår kväll ringde en läkare, idag har fyra läkare ringt ang Thelise, varav hennes "riktiga" Anette, världens bästa läkare enligt min åsikt!:) Alla ville träffa T imorgon när hon har tid kl 10, ha ha inge chockad hon kommer att bli när 5-6 st läkare ramlar in och ska kika, klämma och lyssna. Men jag tycker att det är bra att dem gör en uppföljning! William ska också dit och ta prov för att vara på den säkra sidan. Han har inte klagat på halsont och febern är borta men det säkra före det osäkra. Ikväll ska jag sätta mig med psykiatri läxan och fortsätta med Alexandra imorgon efter läkarbesöket.:) Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili

Det är bra att de kollar upp henne och gör en uppföljning som du skrev :) hoppas det ser bra ut!

2012-02-09 @ 20:27:53
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0