Positivt

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 22:42:18 | I kategori: Allmänt


Till det positiva som hänt idag, haha vilken tvätvändning!

Egentligen skulle jag haft föreläsning men den vart inställd, så det skulle bli en heldag med Jennifer, vi skulle strosa på stan och uträtta lite ärenden samt sola men istället åkte jag en sväng på birsta med Alexandra och Jimmy. För att sedan möta Lina på stan som bjöd på gofika och en solning. Kändes helt underbart!! Varför solar jag inte oftare? Man känner sig både fräsh och pigg och man mår 40% bättre av att hålla igång solningen. Så det ska jag bannemig göra nu!

Sen är träning något jag velat börja med senaste året men det har inte funnits tid och möjlighet men det gör det nu så jag ska fan ta tag i det! Och jag har pratat med några som är sugen att haka på. :) Så när jag fått upp lite kondis och muskelatur funderar jag på att ge mig på poledance, gryyym träning för kroppen!

-

Ja men till det positiva. Jag fick helt sonika ett mycket värmande mail på fb från en bekant! Massa fina ord och peppning. Det gjorde mig alldeles varm, riktigt själaglad! Det kan jag leva länge på så bring the negativa kommentarer bah!;) Skämtåsido men jag vart riktigt glad!

-

Varken barnen eller R är hemma ikväll. Det står jobb konferans på schemat. Jag trodde att det skulle bli lite "skönt" att bara vara vi tre, som vi är vana men jag hade så fel. Nu tok saknar jag R och jag känner vilken trygghet det är att ha han hemma. Nej usch och fy, hoppas jag somnar snabbt så jag slipper ligga och "trissa" upp mig, ha ha!:)

Imorgon är det jobb ca 7:45-13:00 och efter det skall jag bege mig ner till casionot och lämna Williams ps3, äntligen! Fick mail av en kille på fb som erbjöd sig att kika på det!:) Men kan han inte laga det har Mommen lovat att köpa en ny konsoll till W. Visst att han fick Wii i julklapp och det är bra träning för motoriken så har han massa ps3 spel så det känns onödigt att kasta bort det bara. Han själv har pratat om det varenda dag sen det gick sönder. Han frågar ständigt om jag fått tag på någon som kan kika på det, men nu är det äntligen på g!

-

Nu skenar jag iväg känner jag, ha ha ha! Så det är dags att avsluta och hoppa i säng. Hoppas att ni haft en fin dag och får en minst lika fin imorgon!:) SOV GOTT!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag vill också börja träna!!! Sjukt peppad på att börja men jag vill inte träna själv :/

2012-02-16 @ 23:18:12
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Eva N

Du är så vacker, glöm aldrig det !!!

2012-02-17 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0