psykiatri

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 22:15:31 | I kategori: Allmänt


Sitter och tar mig an första uppgiften i psykiatrin, psykisk ohälsa. Inte så svårt ska väl det vara. ;)
Ska berätta om kännetecken för pyskisk ohälsa, googlade lite och hittade en intressant förklaring:

Tydligen kretsar denna blogg om en och samma patetiska person, buhuhu! 



Annars har det varit en ja, inte kan jag kalla den lugn men ändå inte kaos heller. Den har varit mitt imellan, en mysig dag med alla barn hemma!:) Men det ska bli skönt att bara få ro om mina 2 några timmar imorgon. Barnen förutom Thelise som är slö hela tiden pendlar väldigt mycket i "sjukdomstillståndet" eller vad jag ska säga. Ena stunden tok pigg, andra jätte slö. Men jag hoppas för mitt liv att det inte blommar upp massa blåsor på Thelise inatt. :( Det räcker med de fem hon har.

Nej nu jävlar måste jag sätta igång, så jag bli klar. Vill ju hinna få en puss eller två innan vi ska sova.:) God natt på er fina och TACK för era fina kommentarer!:)



crazy family!


Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

Jag förstår inte hur du orkar.. Är alldeles imponerad! Jag har ett barn och jobbar deltid och rycker att jag är helt slut och då är jag inte ensamstående heller! Du pluggar heltid, jobbar extra och tar hand om 2 barn PLUS att du har det jobbigt psykiskt. Du verkligen enastående! Det ska du veta.!

2012-02-06 @ 23:39:21
Postat av: Anna

Skulle egentligen kommentera inlägget om "en jävla manisk tvångstanke" men det gick inte. Jag ville bara säga att det lät förjävla roligt :) Ha det bra :)

2012-02-08 @ 00:12:04
URL: http://annnamarieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0