Skumt med ps3

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 10:04:02 | I kategori: Allmänt


För några månader sen slutade Williams kära ps3 att fungera. Skivläsaren hackade och den läste inte av skivan. Jag har i flera månader, utan resultat försökt hitta någon som kan laga det.

Fick mail på fb från en kille som kunde hjälpa mig. Så igår skulle jag bara se så det var rätt sladdar jag skickade med innan jag gav han det, så jag kopplade in det. Vad tror ni händer? Jo det fungerade!!! Så jävla skumt! Men det måste ha varit något hände iom flyttrn och det var ju positivt! Ha ha, gissa om han vart lycklig?:)

Så igår kväll när jag la T så satt han och spela lite fotboll och hockey. Har fått för mig att det kan "hjälpa" han mot mardrömmar också. Spelar han en stund på kvällen slipper han tänka på alls monster och på de läskiga programmet han råka se.

Så slapp vi köpa ett nytt också! Super bra!:)

Snart åker jag och Alexandra iväg på en överrasknings resa med grabbarna, en sorts försenad present till Jonte.:) DET längtar jag efter! Både att få komma bort och att göra något man aldrig gjort förut!

Och jag får inte glömma att filma grabbarna, kan ni tänka er deras min när de ser den där stooora båten? Vi ska inte säga något till dem förren vi är framme!:) ha ha så roligt!

Föregående inlägg skulle ha publicerats igår, inte idag men det är väl nå vajsing som vanligt med blogg appen. Än har dem inte ordnat kommentars"grejen".

Hoppas ni får en mysig helg! Vi ska förmodligen åka till Jennifer så barnen får leka.:) puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0