Stackers mig :(

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 12:44:43 | I kategori: Allmänt


Nu är det min tur att bli dålig. Visst att jag varit förkyld ett tag nu men inte såhär, feber, ont i hals/kropp mm. Täppt i näsan och känner varken lukt eller smak. Det var många år sen jag tappat smak o lukt på detta vis men det går väl till sig snart hoppas jag. Annars är barnen god och glad, kexchoklad!;)
Skönt att få lämna dem på dagis och åka till skolan själv, att vara själv överhuvudtaget är mycket skönt och behövligt!

Nu ska vi har föreläsning i kris och beredskap. Alexandra gästspelar idag och hänger med mig på lektion, alltid trevligt med sällskap.:) Jag tror att den håller på tills fyra sen ska jag hämta kidsen. I em är vi ensam i huset. Det kan vara behövligt för barnen att få en liten paus från varandra även om det fortfarande går över förväntan bra! Det är roligt att se och givetvis en lättnad.

Nej nu ska jag kila iväg! Hoppas ni får en trevlig dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0