Studerat

Publicerat: 2012-02-10 Kl: 20:28:12 | I kategori: Allmänt


En (nästan) heldag med sin bästa vän är aldrig fy skam! Ja här ser ni typiska Alexandra o Evrlina-plugg-drag, cola och choklad!;)

Thelise vilade mellan ca 12.30-14:30 men det gick bra även då hon var vaken och härjade på. :) Jag har skrivit så armen värker, ha ha men vi har fått mycket gjort o de känns skönt!

Sen hämtade jag de andra trollen på dagis och Alexandra kockade ihop en väldigt god köttfärssås! Efter maten hann vi skriva lite till sen var det dags att röra sig hemåt.

Så nu sover dem små och jag ska sätta mig och skriva klart om psykoser. Har sagt det förut men säger det igen, FAN vad intressant det är med psykiatri!! Är ledsen över att jag missat två lektioner. Men som tur är har jag väldigt stor kunskap kring ämnena de pratat om just då. Och läraren Ann är så söt och mbra att ha och göra med! Hon är så förstående över att jag varit hemma med barnen och svarar bara "ta det lugnt, allt ordnar sig". Jag skulle haft henne som valideringsmentor.;)

Slänger in någon bild om det fungerar.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0