2012

Publicerat: 2012-01-01 Kl: 15:20:05 | I kategori: Allmänt


Den första januari tvåtusentolv. 17 dagar kvar till min födelsedag!


Nyår firades hemma i huset med R och alla barn. Vi åt goood middag och sen var vi ut och smällde lite raketer, mest för grabbarnas skull. En som inte gillade smällarna var lilla L. Så jag gick in med henne och så fick hon duscha istället och jäklar va hon myste! Älskar att bli intvålad, insmörjd, kliad, helt enkelt älskar hon att bli ompysslad. :) Sen kom hela ligan in och lugnet var över, ha ha. Thelise brände sig på ett tomtebloss hon, jag vet inte hur men en del av nageln är nu bränskadad. Den smälte typ :S Jätte konstigt! Hoppas det inte blir något fult ärr bara!

Och barnen sov sig igenom 12 slaget. Jag hade gruvat mig för just 12 slaget när det är som värst med smällare men det höll på en kvart kanske sen dog det ut. Så varken Thelise eller min William vaknade, mycket skönt!

Nu ska vi snart gå och äta pizza, thelise ligger och tar en nap bara.:) William har ju samlat stämplar och nu har han så han får en gratis pizza och han har ju tjatat och tjatat om denna pizza så idag får han den. :)

Nä nu ska jag väcka T. Slänger in lite bilder när jag sitter vid dator. :)




ha ha ha ha har ni sett någon sötare??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0