Bortbjuden

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 16:33:04 | I kategori: Allmänt


Nu sitter vi hemma hos Alexandra och väntar på middag. Det ska bli kyckling gryta med ris, mums!

Vi har haft en väldigt bra dag idag! William njuter verkligen av att få svara ensam med mig.:) Med oss hade vi Alexandra och Jonte.

Ikväll blir det tidigt, känner mig riktigt mör! Ska renskriva en uppgift och skicka till min mentor, som förövrigt är hur söt och gullig som helst! Detta känns verkligen jätte roligt! Nu när jag validerar är det upp till mig hur snabbt jag vill bli klar med kurserna, så det känns toppen! Föreläsningar på måndagar och psykiatrin på onsdagar sen resten av tiden skall jag studera själv. Lite möten och träffar kommer det givetvis vara ibland. Men det känns som att det kommer gå jätte bra med hjälp av Eva.:)

Ha en trevlig kväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0