Etik

Publicerat: 2012-01-23 Kl: 13:06:18 | I kategori: Allmänt


Denna föreläsning kändes helt onödigt, eller kan studier någonsin vara onödig? Är ju klar med den kursen för längesen. Men eftersom jag nu fått chansen att validera, även fast jag inte har 2,5 års erfarenhet(som man annars måste) så får jag bara tacka och ta emot. En kurs mer eller mindre gör väl desamma?!:)

Klassen verkar helt okej, mer eller mindre men varför skall jag bry mig om dem egentligen. Ses knappt en gång i veckan och alla är på olika ställen om jag förstått de hela rätt.:) Och jag ska bara fokusera på MITT! Men det ska bli jäkligt intressant att se hur detta te sig, ha ha ha!
Men jag saknar redan min fina klass!:(

Nu ska jag kila! Tandläkaren och fixa nageln som gick av igår! :)

Thelise håller "sin Abba" i handen under fikat igår, goshöna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0