Jag själv

Publicerat: 2012-01-17 Kl: 16:03:07 | I kategori: Allmänt


JAG SJÄLV tycker inte att jag skriver om privata saker. Det som kan anses vara privat är mina tankar och funderingar men det är väl de man har en blogg till? Sen positiv respons är alltid roligt men man får räkna med idioters kommentarer också. Jag tycker att privata saker är relationer, vad man har för "problem", vad som händer i familjen, bråk/tjafs och ja toalett besök etc. Så som sagt, jag själv anser INTE att jag är privat. Jag förstår inte hur det kan vara sån skillnad på att skriva "idag har vi badat" mot för att berätta lite mer ingående kring dagen?! Det måste ju vara bra, med tanke på statistik siffrorna. Jag älskar att gå tillbaka och läsa, sen flera år faktiskt. Jag ryker att det är roligt att släkt och vänner som inte bor här blir uppdaterad vad det gäller barnen. Men TACK för era åsikter!:) Jag har aldrig innan haft problem med min blogg och bara för att någon bitter människa terroriserar mig tänker jag inte sluta för de vill jag inte, jag älskar min blogg! Jag skulle aldrig avsluta min blogg pga någon annan tycker att det är "förjävligt", "man lämnar ut heeela sitt liv", "man är för privat" bla bla. Det är upp till var och en vad de vill skriva eller inte. Är det tråkigt eller irriterande att läsa, håll er borta! Ingen har tvingat hit er! Givetvis finns det några som tycker att jag är för "privat" medans andra tycker tvärtom. De bloggar jag läser är väldigt olika, en del skriver helt öppet om sina problem och andra är mer restriktiva. Jag tror inte mina barn lider eller kommer att lida pga det finns bilder på dem här. Det är väl isf samma sak med Facebook??

Jag älskar min blogg och kommer att fortsätta skriva så länge jag har intresset kvar men den kommer bara handla om mig och mina barn till störta del!:)

William var som vanligt jätte duktig idag och fick bra med beröm.:) Han är så medveten om att det är för hans bästa och att det känns mycket bättre i benet efter någon dag.:)

Ha en bra dag och återigen, tack för era åsikter!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0