Kalas

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 21:11:25 | I kategori: Allmänt


Men jag har ju glömt att berätta! Haylee har ju fullt hela 2 år(!!!!) och hon har kalas imorgon som vi är bjudna på. Eller vi, inte direkt jag utan barnen :p Jasmine kommer att hänga med oss också efter som Sandra ska iväg till Sthlm på 30 års skiva!:) William är jätte glad och "OH vad roligt det kommer bli Inorn" men han vill bara vara med H. Men har berättat att alla firar henne så det blir nog inte så, för alla vill leka med henne.:) han blir så lätt besviken. Men ja, det är en annan historia!:) Känsliga grabben!

Sen funderar jag och har funderar länge på träning. Jag skulle vilja testa på poledance. Först tänkte jag att det var nån oseriös "jucka-på-stången-gympa" men efter att ha läst och hört från medlemmar har jag ändrat bild helt!:) Det är tydligen jätte bra träning och det stärker mångas självkänsla och självförtroende o sånt kan man inte få för mycket av.;) Tydligen väldigt svårt också. Så är det någon som är sugen att hänga med på en "prova på" så hojta till!:)

Asså det är något jag ska göra imorgon men jag kommer inte på vad!! Tänkt på det flera ggr idag men varenda gång har det kommit något emellan så jag glömt igen. Det är så frustrerande att inte komma på!!!! Men justja... Tandläkaren och prova ut nattskenan. Ha ha, tur att jag skrev om det så jag kom ihåg!;)

Nu ska jag äta mina pannkakor sen lägga mig bredvid mina barn. Tur man har dem! Varför skulle man annars kliva upp på morgnarna när det mesta känns crap?:)

Puss!

Bjuder på en bild på lillfröken som åt sin middag i vardagsrummet klistrad framför Disneyjunior, ha ha! Tydligen ett jätte bra knep att få hon till att sitta still och bli mätt. Hon åt två portioner av bara farten, hon vart som robotstyrd!;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

VAR kan man dansa poledance?? Jag kan säkert googla fram det, men pallar inte... ;-)

2012-01-12 @ 21:28:36
Postat av: karla

testa poledance!!! så himla kul och bra träning =). jag går det ja och ska börja nivå 3 snart =)...finns så att man kan gå och prova på =) http://www.dinalicenter.com



kram karla

2012-01-12 @ 22:20:42
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: L

Jag är lite sugen, kanske:-P

2012-01-12 @ 22:43:31
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0