Örnsköldsvik

Publicerat: 2012-01-11 Kl: 10:24:33 | I kategori: Allmänt


Idag åker jag och honey till övik, bo på hotell och gå på paradisbadets relativ som sist när vi var där.:) Förena lite nytta med nöje! Det kommer bli super mysigt och behövligt om inte annat.:)

Thelise har haft en till jobbig natt. Jag tror att de beror på omställningen, ledig ca tre veckor sen tillbaka till dagis. Så mellan 00.30-03.10 var hon vaken. Jag försökte allt men hon kom lixom aldrig till ro, jag kände hur jag koka av irritation där på slutet. Och innan jag somna om vart klockan ganska mycket, sista gången jag titta var hon 05.15. Så trött är bara förnamnet.

Ska rensa Williams garderob och duscha sen ska vi bege oss.:)

Nu måste jag gå med barnen till dagis.
Tycker ni det ser skönt ut? Ha ha så här ligger W ofta när han ser tv.:)

Hoppas ni får en bra dag allesammans, puss!


Kommentarer
Postat av: karla





joo förstog det sen att jag missuppfattade =). fattar nu =). finns en del ansvarslösa föräldrar..fattar inte varför man ens skaffar barn..inte nå jäkla leksak direkt!!



tack tack =)

2012-01-11 @ 13:17:28
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0