Sjukdom

Publicerat: 2012-01-12 Kl: 19:21:07 | I kategori: Allmänt


Här hemma möttes jag av en trött, grinig, arg liten bebis vid namn Thelise. Jag vet inte om hon börjar bli sjuk, det får tiden visa. Men det vore väl jävligt typiskt nu när skolan sätter igång riktigt på måndag. Ser faktiskt fram emot de! Men denna termin ska jag inte hamna efter med en enda uppgift utan göra dem samma dag som vi får den, iallafall inte samma dag som de ska vara inne!

Annars då? Det var mycket skönt att vara i Övik. Relaxen där är jätte mysig! Vi var med på en bastusittning också, lika skönt som sist!:)

Imorn ska jag försöka packa det mesta i köket och tar ner saker från väggarna. Och förhoppningsvis träffa Malin innan kidsen skall hämtas.:)

Fick ett bekräftelse mail idag om förrådet jag ansökte om att få hyra nere på thulegatan. Blir perfekt då det inte finns något förråd i huset.

Ha en fin kväll! Det blir en tidig kväll för min del.
Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig, oftast kan man inte göra någonting åt det heller. Anser jag men jag tror på ödet, det händer utav en anledning!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0