Svar på tal

Publicerat: 2012-01-25 Kl: 23:05:01 | I kategori: Allmänt


Brukar inte ge "svar på tal" men nu kände jag att jag ville svara denna såklart, anonyma fråga/påstående.

Till att börja med. Varför är du anonym?


Ja eller så beror det på att det är mina vänner som inte har någon blogg eller har någon som helst anledning att skriva sin mailadress som jag redan kan, tänkt den tanken? Sen är det ingen nyhet att folk inte vågar stå för vad dem tycker ock tänker, här på internet där man faktiskt kan vara anonym(aldrig till 100%). Jag VET att det finns dem som gillar mig och dem som inte gillar mig, så är livet. Men detta är en blogg för mig, mina vänner och släktingar som bor långt borta som gladeligen följer mig och mina barn. De som inte gillar mig eller stör sig har inget här att göra.

Jag själv läser knappt bloggar och de få jag läser gillar jag. Varför läsa en persons blogg som jag inte tycker om eller stör mig på? Finns ingen anledning! Att sitta och skriva elaka anonyma kommentarer på dom bloggarna är det sista jag skulle göra! Det finns ingen människa jag "hatar" men givetvis gillar inte jag alla heller och önskar ofta att jag skulle ha mindre läsare här än jag har.

Elaka kommentarer är till 90% ren avundsjuka. Varför skulle dem annars skriva elaka personangrepp, tillomed när det gäller barn anonymt? Varför inte säga personligen att han/hon tycker att jag är en idiot? Sen är det bara elaka kommentarer från två ip-adresser jag med hjälp spårat, så jag vet precis "vem" det är, just därför är det mer komiskt än något som påverkar.

Detta "problem" har ALLA bloggar. Det personen hoppas på, är att jag ska bli sårad eller att det skulle påverka mig men jag har skinn på näsan och det krävs mer än så för att få en "reaktion" av mig. Men jag ger gärna svar. Varför är du själv anonym? Men jag påstår inte att jag uppskattar elaka kommentarer, på någons blogg!!!! Det finns faktiskt dem som tar väldigt illa vid sig. Men problemet ligger ju hos den som ägnar sin fritid till att hacka på folk.

Sen säger jag det bara en gång, VARFÖR skulle jag sitta och kommentera min egen blogg?(förutom då jag svarar). Så knäpp är jag inte, inte än iallafall ha ha! Jag får tillräckligt av andra så jag behöver inte ge mig själv fler så att säga.

Sen är det som man säger; Handling väger mer än ord och så länge mina nära och kära känner mig och vet "sanningen" så spelar resten ingen roll!

Hoppas ni sover gott! Själv ska jag krypa ner i sängen och hålla min sons varma mjuka hand!

Tokstolle!!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0