tandläkaren

Publicerat: 2012-01-13 Kl: 10:28:04 | I kategori: Allmänt


Nu är det snart dags för mig att bege mig till tandläkaren. Som tur är ska jag bara pröva nattskenan som jag ska ha för att jag biter ihop när jag sover och gnisslar tänderna. Inget jag märker själv förutom att jag ofta har ont i huvudet när jag vaknar på morgonen men det syns på tänderna att jag gnisslar.

Det blir en kalas helg nu i helgen. Idag är det som sagt lilla Haylees kalas på himlabadet och imorgon har Adde sitt 5-års kalas. :) Mycket roligt men det är ingen nyhet att barnkalas är påfrestande så på lördag kväll lär vi vara utmattad, ha ha :)

Nej nu ska jag skynda mig till tandis sen hem ch duscha/göra mig iordning för att åka ner och köpa presenter till dem som fyller år. Sen hämta ungarna för att bege oss till badet. :)

Hoppas ni får en lika bra dag som jag kommer att ha.:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag spännas käkar på natten å dagen!! Skulle behöva bettskena! Men hur funkar det??? Får man hem en å prova gratis? Dom är svindyr har jag för mig, därför jag undrar?:)

Hur går de me ciggslutandet?

Kram

2012-01-15 @ 06:46:21
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nej det är inget man får prova ut. Den gör ju efter sin egen mun, du skulle tex inte kunna ha min skena. Dem kostar kring 3500-4000:-. Har inte börjat än med det

2012-01-15 @ 08:44:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0