Tidig morgon

Publicerat: 2012-01-06 Kl: 08:44:28 | I kategori: Allmänt


Jag vet inte vad det tagit åt Thelise inatt. Dem var på dagis igår några timmar och hon sov som vanligt en timma. Hon tväreckade klockan 19:30 när jag la henne igår. Men sen vaknade hon första gången klockan tio och var pigg. Det tog mig 2,5 h att få henne att somna riktigt. Men klockan 4 imorse gjorde hon morgon. Jag var såå jäkla trött så jag orkade inte bråka med henne igen så vi klev upp och la oss i soffan. Strax efter kom W upp " jag kan inte sova mamma" och då vart genast Thelise tok pigg och morgonen hade startat, suck! Tänkte försöka hålla henne vaken tills elva och låta hon sova middag men hon har gått runt och sagt "Tis trött, sova soffan", så hon deckade nyss med huvudet i mitt knä. Så nu får hon vila en stund och jag ska även lägga mig och sova lite. 2,5 timmars sömn är inte mycket att hänga i granen. Hoppas att W vill vila lite så han orkar med hela dagen.

På återseende, puss!


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du är så fin!!! Givetvis William också.

2012-01-06 @ 15:31:41
URL: http://smb.webblogg.se/
Postat av: Linnea K

Jobbigt med tidiga mornar :( men du är så fin !!

2012-01-07 @ 10:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0