Det måste fungera

Publicerat: 2012-07-25 Kl: 07:09:41 | I kategori:


På morgonen när man är stressad och har lite tid på sig att göra allt man ska så måste allt runt omkring också fungera, annars blir hela förmiddagen förstörd känns det som.
Låg och drog mig och klev upp lite senare än vanligt idag, ca 5:30. Klädde på mig och gjord en mig klar. Klädde på barnen sen gick vi direkt till dagis, inget tv-tittande. Så vi var i god tid. På väg ner mot bussen ser jag en bit bort att den är på väg och då är klockan 23(!!!), börja småspringa och vinka. Hon såg mig, det är jag helt säker på men hon körde bara förbi! Sånt blir jag helt galen över för ska den gå från nacksta centrum klockan 6:27 betyder det inte 6:24. Men jag är inte den som är den utan jag ringde din tur och pratade med dem. För är det ingen som ringer då blir det ingen förändring med tanke på att detta händer ofta! Men hon var jätte trevlig och förstod att det kunde vara irriterande o skulle vidarebefordra klagomålet om att de kör för tidigt. Till saken hör det att det var fyra andra som ringt imorse om samma problem...

Ja ingen större skada skedd, jag ringde till jobbet och sa som det var men det är inte roligt att komma sent! :( Bland det värsta jag vet faktiskt!

Nu hoppas jag att resten av dagen blir bra!:) Puss på er 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0