God morgon

Publicerat: 2012-07-13 Kl: 06:57:01 | I kategori:


Nu verkar det som appen börjat fungera igen! Det är ju denna man använder oftast, mycket lättare att uppdatera så det är skönt!:) Upp i ottan idag. Barnen var relativt pigg och på glatt humör så morgonbestyren gick som smort. I helgen skall barnen vara hos Angelica och Jens men det vankas ingen ledighet, tyvärr. Utan Angelica och Jens hade jag inte kunnat jobba alls i sommar, så jag är väldigt tacksam för all hjälp! - Att man inte går ihop med alla kollegor är ingen nyhet men jag har aldrig varit med om barnsligare beteende. Vuxna människor skall kunna prata med varandra, inte OM varandra. Det är tråkigt att man inte kunde ha högre tankar, bittra gammnucka. Att byta yrke vore på sin plats istället för att komma som ett åskmoln och sprida en jävla massa negativ energi och prata nervärderande om allt och alla. Jag tänker framför allt på människor som inte vågar säga ifrån, som inte har skinn på näsan(inget negativt, alla är vi olika) och dem som tar åt sig, blir ledsen mm. Och jag är ju som jag är, har väldigt svårt att bara se på och inte lägga mig i om någon far illa. Och många gånger är det inte till min fördel men som medmänniska har man ett sorts ansvar gentemot andra, anser jag iaf. Nog om det, lite strö tankar bara! Jag hoppas att ni får en bra helg i detta svenska, underbara sommarväder!;-)


Kommentarer
Postat av: Cattis

Sv; hejsan! Det går absolut att beställa armband! Maila mig på [email protected] och skriv vad du hade tänkt dig! :)

2012-07-13 @ 09:24:52
URL: http://Cattisshop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0