God morgon

Publicerat: 2012-07-05 Kl: 07:02:50 | I kategori: Allmänt


Hello dagboken! Haha

Idag är det jobb, likt många andra dagar. Men det är kortdag, om man vill kalla det kortdag. Det är ändock 7 timmar. Men tänk om man vore fast anställd och fick ha 4-5 veckors semester, det vore väl något?!:) Men för att bli det måste man ju börja någonstans, som vikarie tex. Ja nog om det!

Idag får jag (äääntligen) besök från Sthlm, känns fan som jag väntat i månader! Får se hur mycket tid han har med mig bara, gf står på schemat. Inte för mig dock, jag tycker det är idioti att först betala 1000:- sen köpa blaskig cider/öl, trängas och knappt kunna prata med varandra. Men det ska bli mysigt! Är lite vuxen-sällskapssjuk sen helgen. Det blir rätt påtagligt hur snabbt man vänjer sig vid att vara med någon.:)

Men jag ser jätte fram emot veckan. Sena film kvällar, massor av prat(ja vi har en del att prata ikapp) och massa mys!:)

Hoppas ni får en härlig dag i solen! Om vädret håller i sig ska jag och ungarna bada på em!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem kommer ifrån Sthlm?:)=)

Svar: En killkompis!:-)
evelina

2012-07-05 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0