Nytta och nöje!

Publicerat: 2012-07-02 Kl: 11:04:15 | I kategori: Allmänt


Lämnade barnen på dagis i fredags och har inte sett dem än. Väldigt ovanligt och något som händer väldigt sällan men så är det när man jobbar! Men mellan jobb har jag hunnit med middag ute på restaurang, bio(prometheus) och mys. Summering av helgen, riktigt härligt!:) Skönt att få komma hemifrån och få lite omväxling men om några timmar är vardagen tillbaka. Saknar barnen ofantligt mycket.

Nu känns det verkligen att man gjort sin helg och är väl förtjänt en ledig dag imorgon. Oavsett väder ska jag och barnen åka och bada o bara mysa!:)

Hoppas ni haft en bra helg! :) Tänkte försöka sätta mig vid datorn ikväll och se om jag får igång internet. Lägga ut lite bilder sen midsommar mm och skriva ett riktigt inlägg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0