Ont i magen

Publicerat: 2012-07-20 Kl: 06:42:00 | I kategori:


Idag mår jag inge bra.. Vaknade vid 3 inatt och hade så ont i magen men lyckades somna om efter en stund. Men det har inte gått över, det är en konstig känsla. Precis som när man är nervös eller orolig, ja ni förstår nog min känsla. Det positiva är att det är kortpass idag sen ledig lör, sön. Så härligt! Sen är det en monster vecka till veckan. Bara ledig en enda dag och det är långa jäkla dagar men det är bra, pengar behövs ;* Men vad skumt!! Det känns precis i magen som att jag ska på ett nytt jobb eller ett möte? Obehaglig känsla!! Ska väl tillägga att jag svettas på det.... Jaa... dagen börja mindre bra, hoppas den fortsätter någorlunda bättre. Ikväll ska vi iallafall grilla hos min fina vän L! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0