Regn

Publicerat: 2012-07-22 Kl: 16:06:17 | I kategori:


Vi trotsade vädret som såg ut att vara så fint. T somnade precis när vi kom fram så jag och W fick lite kvalitétstid/ensambad! Det regnade till och från men det var bara mysigt! Nu har vi nästan precis kommit hem och en massa måsten skall göras som inte hinns med annars. Bla diska, tvätta, hänga och sortera, dammtorka, dammsuga, skura golven och en massa små plock. Middag skall lagas och södagsmys ska tas fram!:) Men innan jag tar tag i allt ska jag lägga mig i soffan med ett barn på varsin arm och mysa lite framför Disney junior. :) Må gott!


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är som en duracell-kanin, hahha! Ibland blir jag alldeles häpen av att du orkar som du gör men vad har du för val egentligen?:) Jag vet, som själv är ensamstående med 2 kids men då är dom hos pappa varannan helg men det är ändå tufft! Du är en väldigt bra mamma som värnar om dina barn, precis som en riktigt mamma ska göra! Kramis/Mia

Svar: Tack, vad gulligt sagt av dig!:) Ja jag försöker så gott jag kan! Kan tänka mig att du gör dessamma!:) kram på dig, från oss!:)
evelina

2012-07-22 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0