Kommentarer, ledsnar ni aldrig?

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 10:43:36 | I kategori: Allmänt


Om du som är så intresserad av mitt liv lämnar namn kan jag svara på dina knäppa frågor. Du verkar bevaka det mer än personen i fråga och jag är inte dum, trodde du var härifrån för längesen..?


Tänk att man fan inte ska kunna ha en blogg utan att idioter maniskt ska luskamma och näthata. Nu är det dock inge näthat men det är alltid de ena eller det andra. Frågar konstiga, personliga frågor, anonymt så klart. JAG är inte farlig så fråga på eller kritisera om det är det du/ni vill. Barnsligheter!

-

Ja igår kväll vart en lugn kväll men däremot inte natten. Vaknade av att W fick ett kruppanfall och försökte med egna medel få det att bli bättre men efter ca 20 minuter var jag tvungen att ringa ambulansen. Tre minuter senare rycka dörren upp och inspringandes kommer 2 personer, ha ha vi satt som 3 frågetecken men aja. Att åka upp på sjukhuset med ett barn som "bara" har krupp är ingen ide, been there done that 700 ggr. Så dem inhalerade och gav medicin på plats och stannade tills hans andning vart bra igen. En kaskadaspya avslutade det hela. Men hur som så somnade inte barnen om förren vid 4, W hade fått massa adrenalin så det var inte konstigt att han hade svårt att komma till ro men lilltösen var bara upp i varv.

Idag mår han betydligt bättre men blir hemma så klart. Själv jobbar jag 14-20.30 och barnen är med mommen medans.:)

Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0