Skolan!

Publicerat: 2012-05-14 Kl: 14:33:20 | I kategori: Allmänt


Idag på förmiddagen var vi på besök på Williams framtida skola. Han börjar nämligen 6-års efter sommaren, vart tar tiden vägen..:(

Men han tyckte att det var jätte spännande och intressant. Tror att han kommer trivas med sin nya söta fröken. Och han verkar få fina klasskompisar.:)

Fick jag bestämma skulle han gå på dagis hela livet.:p Men det är väl en del av processen att acceptera att ens barn blivit stor!

Och bajsbekymret han har är han knappast ensam om! Men han är fast inställd på att lära sig under sommaren så han kan själv när han börjar skolan. Får hålla tummarna att det kommer gå vägen, fast det är klart att det kommer att göra! :)

Nu ska jag på vc med ryggen. Något hände i fredags och jag kan inte ens ta mig upp ur soffan. Det gör så ont så jag tappar andan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0