Ärlighet

Publicerat: 2012-09-02 Kl: 13:13:35 | I kategori:


Det varar längst, såklart. Det vet ju alla men det finns tillfällen där det är bättre att tiga än tala. Frågan är bara vem som avgör det.. Det borde uppenbarligen vara jag själv men jag hatar att ljuga. Fast iofs, får man inte frågan så ljuger man inte. "Undanhåller sanningen", ja kanske det, men har man inga förpliktelser mot någon så borde man få bestämma själv. Jag har förpliktelser gentemot barnen, mig själv och mitt arbete, ingen annan. Ha ha det är bara en tanke, jag bär inte på någon hemsk hemlighet.:)

Innan worket igår var vi på bio, snabba cash 2. Den var skit bra men sorglig. Inte sorglig så man grina, ha ha inte jag iaf.;)


Har haft en bra helg men är trött. Börjar misstänka att trött är mitt andra namn, Evelina Trött Persson.. Mår jag inte illa, svettas eller har huvudvärk så är jag trött, ett evigt jäkla gnäll.;) Nä men att skärpa sig vad det gäller kost och vitaminer mm är nog på tiden. Det skulle jag tagit tag i för längesen men saker kommer alltid emellan. Träna, sluta dricka cola, sluta röka, äta regelbundet och helst minst en gång om dagen, inte var tredje dag. Det håller lixom inte i längden.. De har jag fått erfara.
Så med facit i hand är det ett under att jag står på mina ben. Det är helt otroligt vad kroppen anpassar sig, den är helt fantastisk och ngt man givetvis skall vara rädd om!

Nog pratat om dystra saker. Snart ska jag hämta hem kidsen från syrran sen får det bli mys resten av dagen. Ett besök i lekparken är givet om solen fortfarande är framme!:)

Ikväll får jag besök så jag ser fram emot att se en bra film, tända lite ljus, äta gotta och bara få vara! Det blir en perfekt avslutning på en relativt bra vecka. Och jag hoppas att veckan som kommer blir minst lika bra och att jag får positiva besked!:)

Må gott, puss! 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0