Avslutning

Publicerat: 2012-09-21 Kl: 11:23:04 | I kategori:


Strax ska jag gå och hämta William från skolan. Han ska nämligen bjuda dagis på glass som en liten avslutning och stanna o leka en stund. De har han själv bestämt.:) Det skulle ha gjorts mycket tidigare men det har skjutits upp hela tiden, kommit saker imellan osv men idag blir det av!

Jag är mindre taggad, har huvudvärk och är snorig som en dåre. Därför hoppade jag över träningen idag och så får jag ha lite vila i helgen så jag blir frisk någon gång. Har gått med finns förkylning i snart tre veckor.

Efter avslutningen ska vi hämta Agnes, hon ska sova hos oss ikväll. Mysigt ska det blir!:) Och barnen är jätte exalterad över att hon ska sova över, för det brukar ju vara tvärtom, att dom sover hos Angelica. Så imorgon sover alla barn där så jag får vara ledig, vette tusan vad jag ska göra men det löser sig nog.;)

Nu ska jag klä på mig och traska iväg.:)

Ha en bra dag i solen och ta hand om era dina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0