Komedi

Publicerat: 2012-09-11 Kl: 14:56:52 | I kategori:


Om du tror i din vildaste fantasi att de där skulle knäcka mig får du tänka om, ha ha ha. Det ger mig bara styrkan att bevisa motsatsen vilket jag gjort och kan göra 18 ggr till om det behövs. Men karma biter en alltid i arslet, om det så handlar om 1 månad eller 4 år senare, sopa!:)

Glöm aldrig att det är personer som inte har något liv eller något att sysselsätta sig med som trackar ner och försöker förstöra för andra men i slutändan visar sig alltid sanningen. Så varför inte bara skaffa dig ett jobb och sluta prata skit om alla andra? Att lägga sina egna misstag på andra människor är bara patetiskt, lär dig det någon gång!

Nu ska jag hämta mina fina välmående ungar!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0