Lääängtar!

Publicerat: 2012-09-19 Kl: 19:32:48 | I kategori:


Jag längtar tills jag får klippa mig och färga håret, känns som jag behöver en "make over", tack finaste du😘

Barnen fick fina pyssel-böcker härom dagen. Man ska klistra in klistermärkena där det fattas, svårt att förklara men fan så duktig dem är! Hittar rätt och klistrar in rätt, duttiga små barn jag har❤

-

Det gick bra på Williams träning idag. Majo var upptagen med ett annat barn så vi tränade själv med en annan mamma och hennes son. Vi har "följt" varandra sen barnen var ca 2-3 år.
Hennes pojke har "mer problem" än W har men satan så duktig han blivit. Jag var skit imponerad och häpen framförallt. Tänk hur barn löser situationer på ett helt fantastiskt sätt. Och det gör ju inte saken värre att han är sötare än det sötaste som finns!

Nu ska kidsen hoppa i säng 💤💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0