Mitt på natten

Publicerat: 2012-09-21 Kl: 04:35:27 | I kategori:


Jag tänker på Karro, den finaste tjejen utav dem alla. Hon är verkligen hyllad nu efter hennes bortgång som den solstråle hon var. Men man kan även fundera på vart hennes vänner var innan, fast det kanske var svårt att hjälpa och stötta, vad vet jag? Det enda jag vet(hoppas) är att du har det bättre nu min vän!

Alla mina tankar går även till min finaste vän och Thelises gudfar M. Varför? Tänk om? Om inte? Tankarna snurrar och jag är fruktansvärt ledsen över vad som hänt. Det blir alldeles för många begravningar senaste 2 åren. Jag hade hellre gått på ert bröllop. Först Anders, sen Lennart, nu Karro och vackraste du! Usch, det känns förjävligt och man inser hur skört livet verkligen är. En tragisk olycka på ett jobb man gått till i massor av år bevisar att man måste ta vara på varenda dag!

Det finns inget att säga eller göra, man kan bara visa att man finns där. Man känner sig så maktlös när man står bredvid! Mina tankar går till dig M och din bror. Nu har ni "bara" varandra och ni ska ta hand om det, tillsammans är ni starka, det har ni visat förr❤

-
Idag har jag hunnit med kursen, träning, ett snabbt men mysigt möte på stan.;) Och har haft Lotta(barnens farmor) här på middag! Igår tvättade jag även upp soffan så det skulle se lite bättre ut men de gula pissfläckarna går inte att få bort. Tur jag börjat spara till en ny, längtar verkligen till jag får skrota den här skiten och sitta i en alldeles ny.:)

Svar på kommentar; Jag vill inte veta, jag orkar inte bry mig om att "någon" lusläser mina inlägg och gör egna tolkningar/svar på sin blogg. Jag skriver som jag tycker och känner, resten struntar jag i men förstår att du hade en god tanke. Och har jag inte läst de senaste halv året tänker jag inte läsa nu heller, tycker bara att det är patetiskt att läsa människors blogg som jag inte tycker om, det skapar bara irritation men vill dem läsa här och "ta åt sig", varsågod. Låt dem göra det, det säger bara att det jag skriver påverkar andra, på ett positivt sätt får jag hoppas.. Och jag skriver överlag. Jag hänger inte ut ngn och jag skriver aldrig specifikt om en person!! Jag har mina fina och snälla läsare och de väger över! Jag personligen har tappat lusten att läsa andras bloggar för dom bästa finns ju inte kvar. Kikar in på någon "kändis-blogg" ibland.:)

Ta aldrig illa upp! Men om du känner dig träffad av vad någon skriver är det upp till dig att lösa, inte personen som skriver.:)

Nu måste jag krypa ner mellan mina två stjärnor, ska upp om en timma och vi har mycket att göra imorgon. De små må vara jobbiga utav h-vete vissa gånger men ingen kan älska dessa två skrotungar som jag gör❤

Med de säger jag god natt och visar en bild på min fina nyklippta gosse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0