Nails

Publicerat: 2012-09-19 Kl: 10:58:07 | I kategori:


Nu är jag på väg ner på stan till lotus salongen och ska göra naglar. Det pirrar nästan i magen, ha ha. Men jag tycker att det är snyggt och det känns så fräscht. Jag var ju tvungen att ta bort dem för ett x antal månader sen pga jobbet, minns att det kändes så naket. Nu kommer det så klart kännas konstigt men man vänjer sig snabbt, lite svårt att skriva på telen första dagarna bara.;-)

Sen imorgon ska William klippa sig hos frisören här i Nacksta, bredvid gugges. Trodde det bara klippte killar eftersom salongen heter typ "Ullas herr frisör" men hon klipper även tjejer så jag bokade en tid på måndag. Så jag ska klippa mig sen färga håret svart igen. Med andra ord måste jag sätta igång med spelningen också.. Haha mycket nu.;-)

Nu ska jag bli ompysslad! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0