Sep. 14, 2012

Publicerat: 2012-09-14 Kl: 19:43:20 | I kategori:


(Började skriva detta inlägg vid 17:30)

Helgen är kommen. Här hemma steks det pannkaka för fulla muggar. Det måste ju va en av de maträtter som tar längst tid!

I förrgår gjorde jag min debut, jag vart av med min gym-oskuld. Det gick faktiskt bra, så bra att jag knappt kunde gå igår.☺ Idag var det ett "hårdare" pass så det ska bli spännande och se om jag kommer upp ur sängen imorgon. Vid min sida har jag Adnan, en fin vältränad kille! Inte alla som har den turen!;)

Nu ska jag dammsuga, skura, vika den torra tvätten sen hänga den blöta medan barnen ser på Nicke. Med andra ord har jag 1 timma och 17 minuter på mig. Ha ha, precis som de skulle sitta still hela filmen, no way!

Jag längtar efter ett varmt bad.. Tända lite ljus och bara slappna av. Hoppas barnen somnar och sover som de ska så jag kan bada lääänge och njuta!

Det har varit så skönt de senaste 2 kvällarna då Vilma lagt barnen. Inget ropande eller kliande, tjatande och bråkande! Men ikväll är det andra bullar. Och nu ska jag faktiskt lägga dem!

Må gott och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0