avklarat!

Publicerat: 2013-04-22 Kl: 11:00:42 | I kategori:


Nu är helgen förbi och avklarad, så nu pustar jag ut idag, enda lediga dagen denna vecka. Så även fast förkylningen är värre idag så ska vi ner på stan och kanske ut på birsta. Gett mig fan på att jag ska hitta skorna om de inte finns kvar på inter!

Williams vårjacka är för liten så han behöver en ny. Skall bli skönt att köpa träningsskor sen är det klart eftersom kläderna köptes för längesen. :) Och jag efterlyser en cykel!! Jag skulle spara både tid och pengar genom att cykla samtidigt som det är bra träning. Så en svart damcykel 7-växlad med en korg fram är jag ute efter. Till barnen tänkte jag kolla på fyndlagret, blocket osv. Sen ska vi ut på cykelturer ;-)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0