tenta

Publicerat: 2013-04-19 Kl: 15:52:34 | I kategori:


Ja imorse var det inte roligt bo i min mage, kan jag tänka mig. Jag hade jätte mycket ångest och mag-ont inför tentan. Men jag tröstade mig i att jag hade pluggat bra.. När jag väl satt där vart allt svart(klassiskt). Jag satt i över 70 min med 15 frågor.. Två obesvarade, som var de enklaste!! Riktigt irriterad vart jag på mig själv efteråt men jag kunde ju inget göra åt det. Jag hade säkert kunna suttit en timma till men inte kommit på det. Jag satt iallafall de tre bilderna som var med. Skriva alla organ mm i hjärtat, magen och lungan! Men skit samma nu är det över. Jag tror på G minst :)

Efter skolan åkte jag hem, började tvätta och rensa kläder. Plocka och dona. Men jag hann inte göra det sista så det får jag ta när vi kommer hem. För nu skall jag nämligen hämta barnen och ta en ride ner på stan. Ska bara göra två ärenden men känner jag oss så lär vi shoppa lite, iaf några par byxor åt Mr P! Thelise ska inte få ett plagg till på ett år. Jag rensade bort två Ica kassar men ändå har hon inte plats i sin garderob. Nu ska hon få använda kläderna innan det blir nya, kan vara en fördel!

Puss




Kommentarer
Postat av: Hanna

Du gör ett bra jobb! Glöm inte i stressen att klappa dig på axeln!

Svar: nejdå det ska jag inte göra :)
evelina

2013-04-20 @ 15:23:38
Postat av: Anonym

Är de sjuksyrra du ska bli? Ellrr vad är de di gör tenta i för ämne?

2013-04-20 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0