vilket väder!

Publicerat: 2013-04-16 Kl: 15:11:14 | I kategori:


Imorse promenerade jag med tjockjackan till dagis och som tur var va det redan varmt ute så jag gick hem och bytte. Även fast jag haft tunna kläder har jag svettats som jag vet inte vad. Det är mycket bättre nu men imorse, ni skulle ha sett mig. Det brände i ansiktet precis som om jag solat och fått tredje gradens brännskada, fy fan. En farbror böjde sig fram till mig när jag satt med en servett i ena handen och ett papper i andra som jag fläktade med och frågade -Går det bra? - Ja, det är ingen fara svarade jag, jag har bara feber och har stressat till bussen. Ha ha oh herregud vilka bekymmer dessa svettningar gett mig genom åren. Vi har varit i lag i över 11 år nu!
-

Det vart en kort men intensiv dag på skolan idag. Vi jobbar med psykisk sjuka. Jag märker på flera saker att det bara är repetition och ibland känns det lite träligt eftersom jag redan gjort allt en gång tidigare men jaja så vart det nu och jag är snart klar :)

-

Nu ska jag strax hämta hem kidsen i denna otroliga väder. Vilken värme alltså! Våren är mer är mycket välkommen nu :)

Barnen fina vykort med posten idag, gissa om dem kommer att bli överlyckliga när de kommer hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0