Första dagen

Publicerat: 2013-08-22 Kl: 10:16:45 | I kategori: Allmänt


Ja detta är då första dagen i skolan och tro på fan att jag ska komma försent, helt jäkla otroligt. Jag läste fel tidtabell sen kom inte 9:30 bussen utan det kom en buss 9:48, jag börjar kl 10. Jag som har lovat mig själv och svurit på att inte komma försent förutom då jag har en anledning så nu är jag besviken på mig själv.

-

Annars så levererade selånger inte så som förväntat men jag hittade ett par schyssta linnen, strumpor, en klocka, armband(som jag är kär i) och en tre meter lång sladd till laddaren. Barnen red på hästarna ett ex antal gånger för de glömde att ta biljetten av oss 😜 Hoppade hoppborg och lekte. Sen köpte de lite små saker förutom en ny drömfångare, t-shirts, shorts, någon leksakspistol(hatar vapen men vad ska man göra), två hundar som kunde skälla och gå och slutligen av det jag kommer ihåg en jätte jätte fin ljusrosa tjocktröja till Thelise. Ni vet i indian stuk med fransar nertill. Skall visa bild 😄

-

William första skoldag var i tisdags. Lite nervös var han allt, det syntes på honom ☺ Men han kommer bli en jätte bra och lugn elev, har hört det från många håll även så jag håller på det 😊
Eftersom de splittrat på C så det bara finns A o B så var han lite orolig över vilka som skulle komma från C men han vart väldigt glatt överraskad. Det visade sig vara många vänner till han 😊

Nu börjar jag närma mig skolan tack och lov. Hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0