Lalalaa

Publicerat: 2013-08-14 Kl: 18:43:51 | I kategori: Allmänt


Resan vi gjorde till Umeå var helt underbar som skrivet. Ingen stress eller jäkt, utan bara lugn och ro. :) Barnen stormtrivdes och jag hade lätt kunnat stanna flera dagar till! Synd bara att det "försvann" pengar för mig och att jag glömde sminkväskan för flera tusen. Är säker på att någon annan fått med sig den och den personen är nog väldigt lycklig nu, kanske tillomed fick pengar OCH smink :-)

-

Är ju sjukskriven igen som sagt och det är förlängt men jag tänker ändå börja plugga. Är ju färdig med utb men det är två fördjupningskurser jag skall läsa. Ser framemot det enormt!! Iofs börjar det om några dagar bara ;-)

-

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga än att jag inte har min moppe kvar :( Och det är ju en historia för sig men folk är fan inte kloka så enkelt är det. Nu gäller det att rensa och passa sin omgivning. På riktigt denna gång!!

Puss på er fina där ute!

Vackra familj!!



Kommentarer
Postat av: Eva

Ni är så vackra alla tre och jag hoppas att du får den hjälp du söker(psykolog som jag förstått), det är man värd med tanke på vilket samhälle vi lever i!!! Du gör det bra, tänk på det varje dag!

Svar: Tack vad snällt sagt :) ja det är äntligen på gång nu 3,5 år senare :)
evelina

2013-08-14 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0