.

Publicerat: 2013-01-10 Kl: 13:04:38 | I kategori:


Jag skrev ett långt inlägg igår men det bara försvann när jag skulle publicera det, bra app!

Nu har jag solat två dagar och fan så skönt det är! Har ju inte solat sen i somras så man ser ju ut som ett lik men det är ju den årstiden.:)

Har även umgåtts med finaste Jennifer två dagar, fantastisk att vi börjat umgås igen. Vi kompletterar verkligen varandra på ett sätt jag inte gör med någon annan! :)

Saknar också en viss vän men det får ta tid. Är det något jag grubblar över varenda dag så är det den händelsen. Usch, det händer så mycket tragiskt här i stan. Att flytta är ett mål, på tal om det och även om det ligger tio år framåt så ska det hända! Vill inte att mina barn ska växa upp här..

Nu ska jag på möte på skolan sen ett till möte innan jag ska hämta kidsen. Mycket nu när skolan drar igång! :) Tur att jag är klar med det mesta men denna gång ska jag ta det i MIN takt, så det blir riktigt och noggrant!

Dags att kila, puss puss!



'Mamma,jag drar snowjäjsen ja! Hitta vad stark jag är!' Go hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför vill du inte de att dina barn ska växa upp här??!:(:/:/:/:/ är inge fel med de, du kan ju skydda dem och se till som dem umgås med rätt och bra kompisar, finns inte bara dåliga människor här i stan!

Svar: Man kan inte skydda barn på det sättet och välja umgänge till äldre barn på så sätt sen förstår jag din tanke men det är mitt mål helt enkelt Moa:-) varför skriver du aldrig ditt namn när du kommenterar? :)
evelina

2013-01-10 @ 16:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0