All we do

Publicerat: 2013-07-16 Kl: 13:09:57 | I kategori: Allmänt


Hej hej, nu var det längesen jag skrev känner jag och mycket har hänt. Det är så svårt att sammanfatta såhär efteråt, ni vet hur det är :)

-

Jag har iaf träffat fyra nya helt underbara vänner, därav Lotta som har en pojke som är i Williams ålder och en flicka som är i Thelises ålder. Under gfveckan var det mycket lek och övernattningar. Vuxna fina människor som växt ifrån skit snack och intriger som yngre älskar ni vet. Sånna man verkligen vet att man kan prata med och det stannar där.

-

Barnen sov hos syrran två nätter och gå haft jag, Viktoria och Katja en myskväll med massa skratt och skjuka saker, god mat, hår/ögonbrynsfärgning osv. En kväll man ska ha och verkligen behöver när man är barnledig. Dag två storstädade vi lägenheten sen gick jag, lady och Lisa den gröna milen men fan så skönt det är att äntligen fått komma igång igen. Visserligen kan jag inte jogga eller gå överdrivet fort men jag kan iaf gå. Vet inte hur lång tid det tar för en bruten tå att läka?! Längtar efter att få börja jogga igen.

Hur som helst så sov jag över natt 2 med, ska göra ett bildkollage senare. :)

-

Igår var vi på stan och bara kikade även även fast det är svårt att kika med två energiska barn.

Nu är det dags att göra lunch, hoppas att ni får en fin dag!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du knulla?

2013-07-18 @ 11:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0