Det där med tiden

Publicerat: 2013-07-29 Kl: 02:58:16 | I kategori: Allmänt


Jag uppdaterar sällan och nu blir det bara ett kort inlägg. Tack för all er omtanke osv nu när jag var på sjukhuset. Tänkte bara hälsa att jag mår bra, är hemma och det såg "okej" ut i min hjärna, mer detaljerat orkar jag inte ta nu :)

Men en sak jag inte får ihop är tiden och telefonen. På dagarna hinner man på sin höjd knäppa några kort, svara på samtal och sms men inget mer, iaf inte jag. Så jag vettefan hur dem som flitigt lägger upp minst en bild i timmen på typ insta bär sig åt? Det förblir ett mysterium..

Nu ska jag slå igen mina blå vackra ögon. Vi har ju varit på vift i flera dagar och det var så skönt att komma hem och ta reda på tvätt osv. Det började så, att jag bara skulle hänga en tvätt vid typ 11 tiden men ni vet hur det är, man pysslar ihjäl sig.

Hoppas att ni mår bra och att ni har möjlighet att njuta av ☀

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0