habiliteringen

Publicerat: 2013-06-28 Kl: 14:49:24 | I kategori: Allmänt


Vi är just nu på en psykologutredning som är obligatorisk för alla som går här innan skolstarten och det går galant. Jag får titta på dem på en tv och jag sitter och skrattar för mig själv, han är alldeles för snabb för henne. Ha ha ha, han rättar henne och hinner knappt att skriva medan han fortsätter bläddra och berätta och berättar saker som fattas på bilden. Tydligen har ingen haft alls rätt hittills men det hade han, smartskaftet mitt <3

Den här undersökningen tycker jag är jätte viktigt. Det kan ju visa sig att han inte kommer att klara av att gå i en vanlig skola utan behöver gå i särskola. Men det råder det faktiskt inga tvivel om, för då hade skolan påpekat att han ligger efter med sakerna dem gör. Det har snarare varit tvärtom, att han ligger före. Mammas duktiga stora grabb! Räknar, läser och skriver som en 10 åring. Stolt mamma!

-

Sen är jag så arg på sjukvården så jag skulle kunna explodera.......

Tack för mig puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0