piggelin

Publicerat: 2013-03-15 Kl: 11:04:11 | I kategori:



Hej i solen!

Nu börjar Thelise piggna på sig, äntligen mammas bäba! :) Natten har Iofs varit sådär men jag tror att det handlade om feber och mardrömmar. För hon vaknade tre gånger och var råförbannad o jag fick inte ens vara i rummet men de två första gångerna somnade hon om men sista gången kröp hon upp i min famn gråtandes efter många om och men och sa 'pappa pappa'.

Helt ärligt så är det ingen hemlighet men jag är så förbannad på hur man kan välja att leva ett kriminellt barnsligt liv framför att ta hand om sina barn. Två små oskyldiga barn som saknar sin pappa, ja jag har inte ord för det. Det är fräsigare att sitta på kåken än att vara en schysst farsa, tydligen. Jaja nog om det.

William slog hål i huvudet i onsdags hemma hos mommen. Han panikledsen men det gick bra tillslut. Inget illa mående eller så men jag tror han fick en lätt hjärnskakning. Men det är tydligen inget man gör åt så vi behövde inte åka upp, skumt men så är det nu för tiden. Gipset tog han bort igår också och han går riktigt bra, toppen grabben! Så idag mår han jätte bra men får ändå vara hemma från skolan. Det räcker med att vi ska på Yohios konsert ikväll :)


Nu ska vi en sväng på stan och njuta av solen:-*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0