tatuering

Publicerat: 2013-03-12 Kl: 11:32:36 | I kategori:


Nu har jag bestämt mig!! Jag ska tatuera in en fin smal text på nyckelbenet och 'utsmycka' den med nån/några små piercingar! Vet ni någon i stan som piercar huden?! :) För tatueringen vet jag redan vem jag vill ska göra den.

Annars har vi haft ett bra sportlov. Barnen var på dagis mån/tis sen har vi varit hemma och myst mycket, tagit sovmorgon och sluppit stress, tagit med fika och varit ute och åkt i backar, åkt skidor mm mm:)

Men nu är barnen sjuka. Så sportlovet blir lite längre för dem, synd bara att jag missar skolan! Iofs är det första lektionen jag inte är på sen i början av januari..

Nu ska vi vila middag. Hoppas ni mår bra :)



(bild lånad från internet)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla med arhant, tror jag att dom heter! Finns även en privat som gör det som är väldigt billig!! Men där har 5 utav dom som gjort det fått väldigt stora problem och fullt med infektioner så smyckena växte bort nu är det stora ärr efter dom!

Svar: Tack! Ja men då ska ja absolut göra det på en studio där man har någon sorts 'garanti'! :)
evelina

2013-03-12 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0