är jag farlig?

Publicerat: 2013-05-23 Kl: 10:11:53 | I kategori:


Är folk rädd att få stryk av mig? Eller kanske rent ut sagt bli mördade? Har ni sett mig kuta runt på stan med pistol? - Nä, dåså! Varför är ni anonyma så fega att ni inte vågar skriva sitt namn? Vill jag lämna en åsikt, vare sig betraktaren kommer gilla det eller ej så berättar jag alltid att det ÄR JAG, gö desamma DU!

Men som svar på de den anonyma frågan. Ja, det tycker jag OM det så att du har starka bevis och du vet med säkerhet att barnet far illa. Och om det är i ett syfte att hjälpa till/bry dig om inte för att jävlas och ställa till med onödiga problem för denne!

En sak att reflektera över som jag själv tycker är bra. Nu för tiden får alltid den anmälde information om vem som gjorde anmälan. Just för att det är för mycket tjuvanmälningar så tänk dig för innan du ska jävlas, även dolt nummer går att spåra

Ja där va det svaret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0