.

Publicerat: 2013-05-15 Kl: 12:15:39 | I kategori:


Jag förstår inte riktigt men på sjukhuset tar det alltid sån lång tid. Man får en förbeställd tid, men lik f-bannat kommer jag in 37 minuter senare. Men jag kommer inte till läkaren utan jag kommer bara till ett tomt rum. Där får jag sitta på stolen ytterligare 30 minuter. What the f??!? Varför fick jag tid kl 10 då? Jag förstår att det tar lite längre tid för vissa patienter men det finns de som det går fortare för oxå, så det jämnar väl ut sig? Det måste ligga hos läkaren. Dom fikar för mycket och äter lunch för länge.

Jag är även medveten om att det kommer akutfall men det sköter väl den andra, jourläkaren?

Nä jag ska inte ägna detta en roman men man betalar skatt i överflöd och tsr själv hand om andra så då borde väl jag få ha åsikter ang det, eller hur?

-

*Pustar ut*.. typ :)
Jag slutade läsa bloggar för ett par år sen, när dom som jag tyckte var bäst, la ner.
Nu känner jag mig sugen att börja läsa någons igen.

Har DU något bra tips om någon blogg? Kanske din egen eller någon/några du själv läser? Lämna gärna en kommentar!

Nu måste jag jobba vidare, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0