fantastiskt!

Publicerat: 2013-05-25 Kl: 21:03:51 | I kategori:


Vi har haft en fantastisk dag. Finns inte mycket mer att säga lixom. Det finns allt för barnen och de är inte rastlösa en sekund. Lekpark, studsmatta, hund, häst, 4-hjuling,cyklar, stooor gård mm mm. Paradiset för barn och det är precis som jag säger, varenda barn borde ha tillgång till detta. Jag menar inte att man SKA bo i hus osv, utan att man iaf ha tillgång till detta då och då. :) William lärde sig köra 4 hjulingen och det var typ de enda han gjorde sen. Han mycket stolt och glad nu när vi varit hos morfar Kåre. Som blir typ farmor/farfar men vad gör det :)


Ville fin fiiin kommentar jag fick. Anonyma positiva kommentarer har jag inget emot, det man jag själv skriva. Men jag vart väldigt glad. Tack så hemskt mycket för att du sett med klara, ödmjuka ögon. :)



Kusinmys ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0