hola

Publicerat: 2013-05-18 Kl: 04:41:13 | I kategori:


Titt på fan, klockan är 04:11 och jag är fortfarande de vaken. Gjort allt man möjligen kan göra så först nu slår jag ner arslet. Tänk, jag har varit igång sen 20:45 och hela dagen givetvis. Men om det skall bli sköööönt att sova sen? - yesyesyes!


Man hinner ju fundera ganska mycket eftersom man är ensam större delen av natten. Min kollega är på andra sidan. Jag funderar på olika saker och ting men jag fastnar vid svek mig (bbb:och ouppklarade saker. Man kanske bara ska möta känslorna kring det sen låta det rinna av. Men ja, då är det ju bara min version som existera. Fast iofs, vill bara den ena reda ut saker och ting då får den andra skylla sig själv om hon/han framstår som en idiot.

... Och där knäckte jag den nionde burken.

Nä fan, ny håller jag på att somna. Ser ni vilken tid inlägget tog? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0