hospital

Publicerat: 2013-05-07 Kl: 12:03:51 | I kategori:


Jag sitter på sjukhuset och skrattar för mig själv. Jag ser hur folk närmar sig 'slussen' och tar sats i början av mattan(ca 4 meter fort). Halta och gamla som annars går väldigt sakta får en jäkla fart i den där. Och en farbror sa till sin fru precis -'nej vi går här, jag älskar den. Det är mitt liv, största nöjet med att vara här', ha ha ha.

När solen kommer fram kommer folket ut. Lekparken utanför oss var fylld med barn och vuxna igår enda fram till 8 ungefär, mysigt :)

Jag var ute och gick i tre timmar, riktigt skönt! Gick vilse i skolan och yra i 40 min men vi kom tillbaka ut på vägen tillslut tack vare raja. Men jag vart sne på runkepeer för jag startade den och sen utan att märka pausade jag. Då tycker jag att den ska 'varna' om den är på paus för länge. Men nä, det märkte jag när jag kom hem när jag skulle kolla hur vi hade gått när vi gick vilse. Det hade varit roligt att se.
Men jag missade ortopeden igår, suck!!
Nu har vi haft psykiatri prov eller vad jag ska kalla det. Det gick bra, det kändes väldigt bra faktiskt :) plus att jag fick tillbaka några uppgifter med bra kritik, inte en enda hittills som inte varit välskriven!

Det är drop-in på Williams skola idag plus att dem ska uppträda, det är de bästa han vet. Så förstå vad han har längtat :)

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0